Realizam print pe materiale flexibile:
Realizam print pe materiale rigide:
Pentru referinte, poti sa te inspiri din galeria foto de mai jos.
Printul pe materiale flexibile – haideti sa detaliem putin:
Cuvantul mesh este tradus in dictionar ca fiind impletitura, ochi de plasa, plasa. In productia publicitara, acesta este un tip de material flexibil din pvc/vinil, cu perforatii. Este foarte rezistent si permite trecerea luminii si a vantului. Meshul este o solutie de print de mari dimensiuni, cu rezistenta sporita la diversi factori externi (durata de viata a unui mesh este in general de aprox. 3 ani). Acoperirea cladirilor cu acest tip de material este o idee buna, deoarece nu obtureaza ferestrele, avand si o greutate redusa (max.300g/mp). De aceea, meshul este o alternativa la banner, atunci cand dimensiunea printului este mare.
Finisajele posibile pentru mesh sunt: capse, tiv, buzunare. In consecinta, pentru acoperirea unei suprafete mari, legarea fasiilor se va face prin procedee de lipire la temperaturi inalte.
Meshurile se folosesc in general pentru: acoperirea cladirilor cu reclame de mari dimensiuni, stadioane, sali de sport, spatii industriale, centre comerciale, precum si in orice aplicatie care necesita un print de mari dimensiuni, cu o greutate redusa si cu vizibilitate si rezistenta buna in timp.
Banner-ul reprezinta, conform definitiei din dictionar, o bucata mare de panza sau de material plastic, așezata pe o cladire sau deasupra unei strazi importante, pe care se afla un slogan, o reclama, un desen etc.
Bannerul este un material flexibil care se poate folosi in printuri de mari dimensiuni, pentru acoperirea unor suprafete, fiind montat in diverse spatii: pe cladiri cu sistem metalic de ancorare sau direct in dibluri, pe garduri cu capse sau cu buzunare.
Bannerul poate fi printat cu diferite tipuri de cerneala, avand o durata de viata de aproximativ 3 ani.
Ramanand o solutie foarte folosita in productia publicitara, bannerul este alegerea multor companii care doresc sa se promoveze outdoor. In ultima perioada, panourile mari stradale LED au inceput sa ocupe un loc important in preferinte, insa, chiar si asa, bannerele continua sa impanzeasca starzile, cladirile si centrele comerciale, avand o vizibilitate foarte mare.
Exista mai multe variante de banner: backlit, frontlit, blockout si meshul. Alegerea se face in functie de destinatie, proiect, dimensiuni si buget.
Roll-up–ul este un sistem de expunere usor si versatil. Evenimentele, expozitiile si simpozioanele sunt organizate cu succes atunci cand au si sisteme de expunere relevante: roll-up-uri, spidere, panouri, totemuri, etc. Roll-up-ul ramane solutia cu greutate mica, dimensiunea pretabila pentru afisaj in diverse spatii. Printul are impact fiind la o calitate foarte buna, aproape de trecator, acesta putand fi schimbat, pastrand structura pe care a fost ancorat anterior.
Structura roll-up-ului este realizata din aluminiu. Printul se realizeaza pe polipropilena.
Greutatea redusa a roll-up-urilor permite transportul cu usurinta, fiind portabil intr-o husa de transport.
Roll-up-urile pot fi simpla fata sau dubla fata, in functie de necesitatea clientului si de spatiul unde urmeaza sa fie expus. Astfel, vizibilitatea mesajului dvs va fi optimizata, roll-up-ul fiind vizibil din mai multe unghiuri.
Roll-up-urile sunt destinate amenajarii multor spatii: Sali de conferinta, cinematografe, teatre, spatii comerciale, magazine, mall-uri, gradinite si scoli, aeroporturi, etc. Se poate aseza oriunde este nevoie de o comunicare a unui mesaj sau a unui brand, fiind o solutie economica, cu greutate redusa si foarte pretabil pentru orice unghi sau spatiu.
Autocolantul este definit in dex ca fiind eticheta care se poate lipi fara a fi umezita. Este Solutia de personalizare in foarte multe cazuri, fiind pretabil pentru a acoperi suprafete mari, diferite tipuri de materiale (PAL, PVC, prelate camioane, Plexiglas, etc), pentru colantarea masinilor. Autocolantul este foarte folosit in productia publicitara, iar aplicarea lui poate fi umeda sau uscata. Solutiile de aplicare se hotarasc in functie de fiecare proiect, in asa fel incat rezultatul sa fie cel dorit si cu rezultate durabile in timp. Pentru mai multe detalii, puteti accesa categoria Inscriptionari cu autocolant.
Window graphic –ul este varianta de productie publicitara atunci cand dorim personalizarea ferestrelor, fie ca este vorba de vitrine sau de geamuri la autoturism, autobuze, tramvaie. Se poate folosi pe orice suprafata transparenta. Este foarte usor, permite trecerea luminii in interior, fara a afecta vizibilitatea imaginii printate. Montajul se poate realiza de catre oricine, daca suprafata printata este mica, la dimensiuni mai mari, recomandam ca montajul window graphic -ului sa se faca de catre profesionisti.
Window graphic-ul este foarte cautat de catre clienti si sub alte denumiri: autocolante pentru geamuri, folii de lipit pe geam sau printuri pe geamuri. Toate formularile sunt corecte.
Floor graphics-ul este grafica pentru podea. Printul se realizeaza pe diferite forme (fie doar text, fie imagine si text, fie doar imagine). Impactul asupra trecatorilor este mare si este foarte utilizat la expozitii, standuri, centre de afaceri, centre comerciale, gradinite, scoli, metrou, magazine, mall-uri. Autocolantul de tip floor graphics este realizat in asa fel incat sa impiedice alunecarea si se preteaza pentru a decora podeaua din gresie, marmura, parchet, etc. Floor graphics-ul se mai intalneste in piata si sub denumirea de floor sticker.